Treniruotės Sporto Guma 4 Vamzdžių Atsparumo Juostose Latekso Pedalo Exerciser Sit-Traukti Virvę Expander Elastinės Juostos Joga Pilates įranga


Žymos: fitneso elastinga sėdėti traukti virvę, 4 vamzdžių fitneso virvė, pakelkite stotis, multi atsparumas vamzdis intervalai, baras traukos, 4 pzs atsparumo juostose, baras naudotis, baras atsigriebti, elastinga sėdėti, 4pcs juosta atsparumo juostose.

€1.77 €3.53
  • Yra sandėlyje
  • f15282


Fitneso Guma 4 Vamzdžių Atsparumo Juostose Latekso Pedalo Exerciser Sit-Traukti Virvę Expander Elastinės Juostos Jogos įranga, Pilates Treniruotės

Pavadinimas Pedalo Exerciser Produktų dydžio, Visas ilgis 50, rankena Ilga 26.5 Spalva Žalia mėlyna violetinė raudona geltona Numatytieji Sąrankos OPP krepšiai Stiliaus 4 Vamzdžių Fitneso Atsparumo Juostose

Pedalas ralis ne taip, kaip paprasti kabeliai gali naudotis tik rankos ir krūtinės jis taip pat gali padaryti, rankas ir kojas.Galite treniruoti rankų, kojų, juosmens, pilvo ir kitos dalys.Tuo pačiu metu su kojomis kontrolės palyginti Stabilumo

"Su būdai

1, gulint traukiant

Kojų pritvirtinti pedalo ralio sulenkta per tiesiai juosmens rankas reverse grip vertus, tada tiesiai viršutinės kūno prisiminti juosmens tam tikrų laikyti vertikaliai.

2, atloštu traukiant

Rankomis sugauti kabelis, rankos, kojos tiesios tada pradėti daryti atloštu AR veiksmų.Žinoma.Kai negali visiškai pagal tai, kas, dėl ko po to, kai jūs gali žaisti ne žemyn jums maksimalią ribą, tai padaryti, kai arba vienodą dėmesį nereikia staiga ir sulėtinti.

3, kojos traukia

Pirmiausia sėdėti, kad ant kojų pritvirtinti pedalo susitikimas pedalas, rankas laikykite laidą tada atsigulti.Kojos tiesios saugo kojos tiesios švytuoklės.zai bai iki (geriausia buvo 90 laipsniu ).Šia veikla taip pat rankos ir abs yra praktika, bet daugiau šališkumo ABS mokymo.

4, pilvo traukiant

Sėdėti prie ant kojų pritvirtinti pedalo susitikimas pedalas rankose kabelis lėtai, nugaros, kojų iki kūną į V-tada atsipalaiduoti koją ir vėl atsitiesti, atlikite apimtis pilvo veiksmų į V-pakartokite pirmiau veiksmų stiprinimo pratimai pilvo.

5, rankas traukia

Nuolatinis arba išmatose yra gali pėdų žingsnis kabelis be to šonus su rankomis ūkyje, žingsnis po stora traukdami žemyn pakartoti šį veiksmą gali naudotis dilbio ir bicepsas.


  • Punktas: 4 vamzdis
  • Medžiaga: L
  • Kilmės: KN(Kilmės)
  • Pagrindinės Pardavimų Srityje: Šiaurės Rytų Azijoje;Pietryčių Azijoje;Europos, Artimųjų Rytų, Afrikos, Šiaurės Amerika
  • Departamentas Pavadinimas: Unisex
  • Taikoma scena: Sporto Įranga;Sporto Įstaigos;Treniruoklių Salė
  • Specifikacijos: Pedalas Exerciser
  • Kategorijos Produktus: Atsparumo Juostose
  • Funkcija: Išsamią Fitneso Pratimas
  • Prašymas: Pilvo, Rankos Kojos Mokymo Įstaiga
  • Modelio Numeris: 0712


Parašyti atsiliepimą

Panašūs produktai